Subject: Muhu valla üldplaneeringu Suure väina püsiühenduse teemaplaneeringu vastuvõtmisest ja avalikust väljapanekust teavitamine
From: Maa- ja planeeringunõunik <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 11:31:53 +0300

Tere!
Edastan Muhu Vallavalitsuse teate Muhu valla üldplaneeringu Suure väina
püsiühenduse teemaplaneeringu vastuvõtmise ja avaliku väljapaneku kohta
(teavituskiri ja vastuvõtmise otsus on kirja manuses).

Teemaplaneeringu eesmärgiks on eemaldada Muhu valla kehtivast
üldplaneeringust Suure väina püsiühenduse trasside reserveering ning teha
ettepanek Saare maakonnaplaneeringu muutmiseks selles küsimuses.
Planeeringualale ei määrata uusi maakasutuse juhtotstarbeid ning kehtima
jäävad samad ehitus- ja kasutustingimused nagu Muhu valla üldplaneeringus
toodud.

Teemaplaneeringu avalik väljapanek toimub 07.07.2025–10.08.2025.

Teemaplaneeringu materjalidega on avaliku väljapaneku kestel võimalik
tutvuda lahtiolekuaegadel Muhu vallamajas, aadressiga Muhu vald Liiva küla
Keskuse ning valla kodulehel:
https://www.muhu.ee/uldplaneeringu-teemaplaneering. Avaliku väljapaneku
jooksul on igal isikul õigus avaldada teemaplaneeringu eelnõu kohta
arvamust. Arvamused planeeringu eelnõu osas palume esitada kirjalikult
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või paberkandjal
vallamajja.

Planeeringu eelnõu avaliku väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimub
28.08.2025. a kell 17.00 Hellamaa külakeskuses (Muhu vald, Hellamaa,
Külakeskuse).

Täiendav info tel 453 0680, [email-masked].

Lugupidamisega

Pille Tamm

maa- ja planeeringuspetsialist

Muhu vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 453 0680

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/> www.muhu.ee